30 Mayıs 2010 Pazar

Türk okulları en büyük vatanseverlik örneğini sergiliyor

İki günlük Romanya ziyareti sırasında Bükreş'teki Türk okulu Lumina Eğitim Kurumlarının kampüsünü ziyaret eden Adalet Bakanı Sadullah Ergin, okulun eğitim sistemine hayran kaldı.

Okula gelişinde Türk İşadamları Derneği (TİAD) Başkanı Ömer Süsli ve okul yönetici, öğretmenleri tarafından karşılanan Bakan Ergin'e TİAD Başkanı Süsli, okulu Bakan Ergin'e "Romanya'daki gururumuz" şeklinde takdim etti.

Okul yöneticileri ile tek tek tokalaşan Bakan Ergin'e Lumina Eğitim Kurumları Genel Müdürü Fatih Göktaş tarafından bir brifing verildi. Daha sonra tek tek sınıfları, okul laboratuvarlarını gezen Bakan Ergin, okula hayranlığını, "Biz çocukken neden bu okullar yoktu?" esprisi ile ifade etti.


Daha sonra okulun terasına geçen Bakan Sadullah Ergin'e burada Türk çayı ikram edildi. Bir sure okul yöneticileri ile sohbet eden Bakan Ergin, burada Cihan Haber Ajansı'na Türkçe Olimpiyatları ile ilgili şu değerlendirmeyi yaptı, "Bir Türk olarak bundan büyük bir mutluluk ve onur duyuyorum. Dünyanın dört bir köşesinde değişik coğrafyalarda, değişik milletlerden çocuklara Türkçemizi öğretmek, onları Türkiye dostu, Türk milletinin hayranı olarak eğitmek herhalde en büyük vatanperverlik örneklerinden bir tanesi olsa gerek."

Öğretmenlerden Soner Efe ile bir sure tenis oynayan Bakan Ergin okul şeref defterini imzaladıktan sonra okuldan ayrıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder