3 Haziran 2009 Çarşamba

MALEZYALI ÖĞRENCİDEN GÖSTERİ


Bakan'a 'Türkiye Malezya Olur mu?' Gösterisi

Kültür Bakanı Günay, çeşitli ülkelerden, Türkçe konuşan öğrencileri kabul etti. Malezyalı öğrencinin 'Türkiye, Malezya Olur mu?' gösterisi, eğlenceli dakikaların yaşanmasını sağladı.

Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, 7. Uluslararası Olimpiyatları Tertip Kurulu Üyesi Prof. Dr. Şerif Ali Tekalan başkanlığındaki öğrencileri kabul etti.

Kabulün başında bir çoğu kısa sürede Türkçe'yi öğrenen öğrenciler, bu konudaki yeteneklerini gösteriler, şarkılar ve konuşmalarla Bakan Günay'a gösterdi.

''TÜRKİYE MALEZYA OLUR MU?''

Malezya'dan gelen 17 yaşındaki Alisia Nur ise bir 'stand-up' yapacağını söyledi. Bunun üzerine Bakan Günay, öğrenciye, ''Ayakta olmayınca stand-up olmuyor yalnız... O sit up oluyor'' diye espri yaptı.

Nur, daha sonra ''Türkiye Malezya Olur mu?'' adlı ilgi çekici stand-up ile izleyenleri kahkahaya boğdu. Nur, sunduğu eğlenceli gösteride şunları aktardı:

''Ben çok çok uzaklardan geldim. Sebebi ziyaretim, almış başını giden bir soru, ben Malezya'dan geliyorum. Evet, tartışmalara sebep olan o soru; Türkiye, Malezya olur mu? Burada bu sorunun cevabını 'one minute' içinde vereceğim. Bir Türkiye'ye, bir de Malezya'ya bakıyorum. Anlayışlar, kültürler farklı.

Türkiye Türkiye, Malezya da Malezya olarak güzel. Şimdi büyük Türkiye'ye bakıyorum, çok büyük güzellikleri var. İstanbul'u, Sultanahmet'i, döneri, baklavası, daha neler neler var. Bir de Malezya'ya bakıyorum. Dünyanın en büyük ikiz kuleleri, doğal harikaları var. Durian, dünyada eşi, benzeri olmayan bir meyvedir. Malezya'ya gelin, ben size ikram edeyim. Bendensiniz...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder