3 Haziran 2009 Çarşamba

ARINÇ: "BENİ AĞLATMAYA MI GELDİNİZ?"

Arınç: Beni ağlatmaya mı geldiniz?

Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, 7. Uluslararası Türkçe Olimpiyatları için 115 ülkeden Türkiye'ye gelen öğrencileri kabul etti.



ARINÇ'IN KONUŞMASINDAN BAŞLIKLAR

- 700'den fazla öğrenci Türkiye'ye geldiler...

- Cumartesi günü Ankara'da ödül töreni yapılacak...

- Dün akşamki törende de çok güzel şiirler dinledik...

- Bu akşam da İstanbul'da şarkı finali olacak ona ben de katılacağım.

- Bu çok önemli organizasyon çok büyük bir başarı... Burada bütün bir dünya var.

- Çok büyük bir mutluluk içindeyiz. Sizleri misafir etmek sizi tanımak bizi çok mutlu ediyor.

- Meclis Başkanlığı döneminde de bu organizayonu desteklemiştik. Çok güzel bir iş yapmışız...

- Türkçe dünyada da artık çok konuşulan bir dil. Uluslararası bir dil oldu

- Biz bu organizasyonun Türkçe diline yapılacak en güzel katkı olarak görüyoruz. Okullarımız bu açıdan çok farklı olduğunu biliyoruz.

- Fedakar öğretmenlerimiz en güzel şekilde öğretmeye çalışıyor. Sanıyorum siz Türkiye'ye ilk defa geldiniz..

- Sizi ülkemizde misafir etmek bizi çok mutlu ediyor. Buradaki güzelliklerden ülkenizde de bahsedin.

- Kendi ülkenizle Türkiye arasında büyük bir dostluk köprüsü inşa edeceksiniz. Bu güzel ülkeden sıcak duygularla ayrılmış olacaksınız.

- Bu vesileyle başta Sayın Cumurbaşkanımız, Başbakanımız pek çok insan sizi duydu

- Daha önceki duyguları daha güçlendirmiş oldular..

- Sizleri biz kendi yavrularımız, çocuklarımız kabul ediyoruz.

- Bundan sonra inşallah ailelerinizle Türkiye'ye gelmenizi bekliyoruz. Hepinize başarılar diliyorum. Bütün hayatınız boyunca sağlık ve mutluklar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder