5 Haziran 2009 Cuma

Hakan Şükür'ün Türkçe Olimpiyatları yorumu

Hakan Şükür'ün Türkçe Olimpiyatları yorumu
Serdar Ortaç'tan Ebru Gündeş'e, Oktay Kaynarca'dan Emrah'a her isim adeta büyülendi. İşte ünlülerin Türkçe Olimpiyatları ile ilgili yorumları...

Türkçe Olimpiyatları’nda ünlü sanatçılar ve isimler yer aldı. Her biri yarışmayla ilgili duygularını şöyle iletti:

EBRU GÜNDEŞ:
İlk kez bu kadar güzel bir gece yaşıyorum. Bu yarışmaya katılan bütün çocuklar birinci.

FATİH KISAPARMAK:
Hepimiz tarihî bir ana tanıklık ediyoruz. Dilimizin evrenselliğini bir kez daha gördük.

SERDAR ORTAÇ:
Geçen yıl tanıştığım Olimpiyatlar beni kendime getirdi. Dünyanın çok farklı ülkelerinden gelen çocukların Türkçe konuştuğunu görmekten daha mutlu bir şey olamaz.

OKTAY KAYNARCA: Güzel ülkemin güzel dilinin, dünyanın en iyi dili olduğunu ve nasıl kullanıldığını gördüm bu gece. Onur vericiydi.

EMRAH İPEK:
Ben de çok jüri üyeliğinde bulundum ama bundan daha fazla gurur duyduğum başka bir zaman olmadı.

ERTUĞRUL ERKİŞİ:
Dünyanın birçok yerinden gelen bu güzel insanlar, çok önemli güzellikler sergiliyor.

EKREM DUMANLI:
Türkçe'nin büyük bir şölen olarak kutlandığı Olimpiyatlar’a şahit olduk. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

HAKAN ŞÜKÜR:
Türkçe’nin dünyanın her tarafında kullanıldığını görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Bu coşkuya ortak olmak gurur verici.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder