25 Mart 2009 Çarşamba

2009 Uluslararası 7. Türkçe Olimpiyatları Tertip Heyeti

PROF. DR. MEHMET SAĞLAM - TBMM Millî Eğitim Komisyonu Başkanı
Başkan
BÜLENT ARINÇ - TBMM Eski Başkanı – Milletvekili
Üye
YILDIRIM AKBULUT - Eski Başbakan
Üye
VEHBİ DİNÇERLER - Eski Millî Eğitim Bakanı
Üye
IŞILAY SAYGIN - Eski Devlet Bakanı
Üye
İSMET YILMAZ - Kültür ve Turizm Bakanlığı Müsteşarı
Üye
PROF. DR. ŞÜKRÜ HALUK AKALIN - Türk Dil Kurumu Başkanı
Üye
HASAN KAPLAN - MEB Yurt Dışı Eğitim Öğretim Genel Müdürü
Üye
MUSA KULAKLIKAYA - TİKA Başkanı
Üye
PROF. DR. OSMAN HORATA - Atatürk Kültür Merkezi Başkanı
Üye
PROF. DR. ŞERİF ALİ TEKALAN - Uluslararası Üniversiteler Birliği Başkanı
Üye
HÜSEYİN ERDEM - Türk Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Genel Sekreteri
Üye
MUSTAFA YEŞİL - Gazeteciler ve Yazarlar Vakfı Başkanı
Üye
ALİ URSAVAŞ - TÜRKÇEDER Başkanı
GENEL KOORDİNATÖR.
TUNCAY ÖZTÜRK - TÜRKÇEDER Başkan Yardımcısı
GENEL SEKRETER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder